Subject: Kutse osalemiseks 51. Kõrgematel Riigikaitsekursustel
From: "KRKK" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Monika Montvila"
Date: Thu, 27 Feb 2025 12:48:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud härra kantsler

Meil on hea meel kutsuda ühte Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi
esindajat osa võtma 51. Kõrgemast Riigikaitsekursusest, mis toimub
Rahvusvahelise Kaitseuuringute Keskuse korraldamisel koostöös
Kaitseministeeriumi, Välisministeeriumi ja Siseministeeriumiga 04. - 09.
mail 2025  <http://www.roosta.ee/> Läänemaal, Roostal.

Kursus algab 4. Kursuste eesmärgiks on anda ülevaade riigikaitsest kui
tervikvaldkonnast. Loengutes käsitletakse julgeoleku-, kaitse- ja
välispoliitikat, riigikaitse üldist korraldust ning seadusandlikku
keskkonda, Eesti tegutsemist NATOs ja Euroopa Liidus, Eesti Kaitseväe
ülesandeid, riigikaitsealast koostööd Eestis ning mitmeid teisi teemasid.
Kursuslased osalevad ka grupitöödes, mille käigus lahendatakse erinevaid
julgeoleku ja riigikaitsega seotud ülesandeid ning külastavad Eesti
Kaitseväe üksusi. Kursused on traditsiooniliselt avanud peaminister või
kaitseminister ning esinejad on riigikaitse parimad asjatundjad.

Alates 1999. aastast kaks korda aastas toimuvad kursused on läbinud ca
2500 inimest - Riigikogu liikmed, kõrgemad riigiametnikud ja sõjaväelased,
omavalitsuste, äriettevõtete ja ühiskondlike organisatsioonide juhid,
ajakirjanikud ning kultuuritegelased. Kursustel osalejatelt oleme saanud
väga positiivset tagasisidet ja oleme kindlad, et osavõtt aitab laiendada
teadmisi riigikaitse valdkonnas ning pakub nii intellektuaalset ergutust
kui ka õdusat olemist.

Kursustel osalemine, majutamine ja toitlustamine on tasuta.

Palun teatage osalusest hiljemalt 28. märtsiks, täites
registreerumisankeet aadressil:
<https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus>
https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus.

Ülevaate kursuste vilistlastest ja varasemastest kursustest leiate
aadressil  <https://krkk.icds.ee/kursused/> https://krkk.icds.ee/kursused/

Täpsustavate küsimustega pöörduge Piret Karuse
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või Madis Mikko poole
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hanno Pevkur

Kaitseminister

Madis Mikko

Kursuste juhataja